loading...
انجمن مجازی دامپزشکان ایرانی
علی عمادالدین - مدیرمسئول بازدید : 72 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (10)

http://www.8pic.ir/images/19853838012224215230.png

 

 

 

سلام

سلامی به بلندای نام نامی دامپزشکی و سلام به حماسه انگیزه من و شما...

 

 

انگیزه ی تغییر و خب رسیدن به مرتبه ای که حقمان است و رهایی از بند مظلومیت...

 

 

با نام یاد خدا و به کمک دوست طراحمون مجتبی رمضان خانی عزیز و پیگیری ها و تلاشهای 24 ساعته گروه این سعادت رو داریم که هم نفس با یک عید بزرگ شروع به کار کنیم...

 

 

باشد که مرجعی باشیم برای تمامی دل نگرانی های موجود برای رسیدن به یک هدف بزرگ...

سخن کوتاه و دعوت...

 

دعوت به همکاری از تمامی عزیزان مشتاق و البته دعوت به شکیبایی...

 

 

 

http://upload9.ir/images/nfoavitnrchzd9wi6pu.gif

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید سمیعی در تاریخ 1392/07/20 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

ضمن تبریک بخاطر شروع کار انجمن و هفته دامپزشکی براتون آرزوی موفقیت میکنم و آماده هرگونه همکاری هستم
موفق و خوشنود باشیدشکلک
پاسخ : سلام دکترجان...
به زودی با ارسال یک ایمیل زمینه ارتباط بیشتر رو فراهم خواهیمکرد...

این نظر توسط محمد کاظم کوهی در تاریخ 1392/05/25 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

سلام و ادب
صمیمانه ترین تبریک های من را پذیرا باشید . باعث افتخار من خواهد بود من را به عضویت قبول کنید . براینان بهترین ارزو ها را دارم و بقین دارم این کار شما نوید بخش حرکات بزرگی در اینده و خدمت به حرفه ارزشمندمان خواهد بود
کوهی
پاسخ : سلام استاد...
خیلی خیلی ممنونم بابت حضورتون و البته کامنتتون...
دوستان فعال مشتاق و بنده صمیمانه از پیوستن شما استقبال خواهیم کرد...
سلامت و موید باشید انشاالله...

این نظر توسط صفیه در تاریخ 1392/05/21 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

سلام. شروع کار انجمن رو صمیمانه تبریک میگم.
با ارزوی موفقیتشکلک
پاسخ :
سلام...
تشکر بابت حضورتون هم رشته ای عزیز...
موید باشید

این نظر توسط کتایون صفری در تاریخ 1392/05/20 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

سلام تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت دارم.
پاسخ :
سلام خانوم صفری...
تشکر بابت حضورتون به نمایندگی از دوستان 91
خوشحال میشیم از حضور شما و دوستان خوبمون به عنوان عضو
موید باشید

این نظر توسط یاسین در تاریخ 1392/05/20 و 2:52 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام و عرض تبریک به جهت عید سعید فطر و افتتاح انجمن مجازی دامپزشکان ایران.
امیدوارم که این سایت،بستری برای پیشبرد اهداف متعالی رشته ی دامپزشکی باشد که با یاری تمام عزیزان،قطعا همینطور خواهد بود.
و تشکر ویژه از جناب عمادالدین و سایر دست اندرکاران افتتاح این سایت که گام بلندی در پر اوازه تر کردن نام دامپزشکی برداشتند.
به امید توفیق همه ی دوستانشکلک
پاسخ : سلام به دوست خوبم یاسین عزیز...
تشکر بابت حمایت های همیشگی شما و پایداری تو راهتون...
امیدوارم این فضا بتونه با همکاری عزیزانی مثل شما هرچه زودتر ب اهدافش برسه.موید باشید

این نظر توسط نیلوفر آبی در تاریخ 1392/05/20 و 2:51 دقیقه ارسال شده است

وقت بخیر
متعاقب پیام قبلی خود در مورد این ایده ی بزرگ و ارزشمند همچنان آرزوی سعادتمندی و توفیق دستیابی به اهداف والای این امر خطیر را برای شما خواستارم
پاسخ : تشکر میکنم بابت حضورتون و البته کامنتتون...
گروه انجمن مجازی دامپزشکان ایرانی هم صمیمانه واسه شما
آرزوی موفقیت و کامیابی دارد...

این نظر توسط دادگرنیا در تاریخ 1392/05/19 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام عیدتون مبارک طاعاتتون قبول
تبریک ویژه بابت شروع به کار انجمن
هر کاری از عهده ما بر میاد انجام بدیم در خدمتیم
یا علی

پاسخ : سلام جناب دادگرنیا عزیز...
تشکر . سلامت باشید...
کاش فرم عضویت رو پر میکردین تا راحتتر باهاتون در ارتباط میبودیم
علی یارتون دکترجان

این نظر توسط zahra.ktb در تاریخ 1392/05/19 و 4:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
عیدتون مبارک.شکلک
منم دوست دارم جزو این گروه باشم.
کلا به فعالیت های مجازی مثه وبلاگ و سایت خیلی علاقمندم .اگه بتونم کمکی بکنم خوشحال میشم. بگین چه کاری انجام بدم پست بذارم? تبلیغ?ایده خوب در مورد سایت? یا هرچی...
امیدوارم شکیبایی که گفتین حتما باشه و سایت خدای نکرده شبیه گورستان نشه(منظور بی آپ)
یه کوچولو نکته :این عکس پایینی باز نشد.
اگه تمایل دارین عکساتونو تو این سایتا آپلود کنین http://persiangig.com من چند ساله استفاده میکنم عکسام نپریده!خیلی عالیهشکلک
این یکیم خیلی معروفه برای آپلود حتما میشناسینhttp://s3.picofile.com
پاسخ : سلام خانوم کتابدار.سلامت باشید...
حتما با برنامه ها و هدف گذاری های انجام شده این سایت فعالیتش دنباله دار خواهد بود و به کمک دوستان مشتاقی مثل شما
انشاالله پررونق...
ب زودی شرح برنامه ها تو یک پست مجزا اعلام میشه و به اطلاع همه اعضا میرسه...
بابت آپلودر ها هم ممنونم... مشکل رفع شد

این نظر توسط مهیار عقاپور در تاریخ 1392/05/18 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر و همچنین راه اندازی انجمن مجازی دامپزشکان ایران
امیدوارم این تلاش صورت گرفته موجب اعتلای هر چه بیشتر این رشته شود. در ضمن آمادگی خودم را برای همکاری اعلام کرده بودم و منتظر اعلام برنامه ها خواهم بود.
موفق باشید
پاسخ : سلام.وقتتون بخیر...
انشاالله که به امید خدا همینطور خواهد بود...
به زودی با اعلام برنامه ها حاضر خواهیم شد...

این نظر توسط جلیلی در تاریخ 1392/05/18 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

ضمن تبریک عید سعید فطر
امیدوارم این سایت حرکتی مثبت برای ارتقاء رشته مقدس دامپزشکی باشد.
باارزوی موفقیت روز افزون برای این انجمن
پاسخ : سلام
تشکر بابت حضور شما...
انشاالله به کمک دوستان...
به امید یک روز خوب


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سوگندنامه دامپزشکی : اکنون که به پیشه دامپزشکی گام می نهم سوگند یاد میکنم که با محافظت از سلامت حیوانات و کاهش درد و رنج آنها ، کوشش برای حفظ منابع حیات دامها ، تلاش در بهبود بهداشت همگانی و پیشبرد دانش دامپزشکی و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و حیوان ، دانش عملی و مهارت های خود را در راستای مصالح جامعه به کار گیرم . من در انجام وظایف حرفه ای خود همواره به وجدان ، شرف و اصول اخلاق علم دامپزشکی پایبند خواهم بود . تعهد میکنم که همواره برای پیشبرد روز افزون دانش و شایستگی حرفه ای خود کوشا باشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 6,430