loading...
انجمن مجازی دامپزشکان ایرانی
علی عمادالدین - مدیرمسئول بازدید : 167 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (3)

موضوعات مطالب انجمن ویرایش شدند و تا یک جاهایی اینگونه که برمیاد واستون راه را روشن کردن...

از همه دوستان بازدید کننده صمیمانه درخواست میشود با عضویت در سایت ما را در آمارگیری میزان نیرو آماده به همکاری یاری دهند و البته از مدیران سایتها , انجمن ها و وبلاگهای دانشگاههای مختلف و همانطور از نمایندگان اقشار مختلف درخواست میشود علاوه بر عضویت در پیام ها ذکر کنند که جزو دسته یاد شده هستند تا اسمشان به عنوان سرگروه به جمع نویسندگان اضافه شود...

 

 

دوستان از زمان حضور اساتید سوال داشتند :

در پاسخ باید گفت انشاالله با بازگشایی دوباره دانشگاهها صددرصد جمع کثیری از اساتید نامی کشورمان و همانطور رزیدنت های فعال به انجمان اضافه خواهند شد..

و اما نظر به نگرانی برخی از دوستان قابل ذکر است که جمع عزیزانی که اعلام آمادگی کردند بسیار بسیار پربار و البته راضی کننده بوده و خداروشکر جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد...

 

در پایان از تمامی عزیزانی که با مشکل عضویت به هرنحوی رو به رو هستند درخواست میشود اطلاعات مورد نظر در فرم را برای همین پست کامنت کنند...

 

موید باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra.ktb در تاریخ 1392/05/20 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

ok.shod
merCشکلک
پاسخ : خداروشکر...
سلامت باشید

این نظر توسط zahra.ktb در تاریخ 1392/05/20 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

ببخشیدآقای عماد. ولی بازم هیچ ایمیلی واسم نیومد؟!
من با یاهو ثبت نام کنم.شاید درس شد !!
پاسخ : مشخصات رو همینجا کامنت کنید من واستون انجام بدمش
هرچی تو فید های فرم خواسته رو لطفا بدید.ممنون

این نظر توسط zahra.ktb در تاریخ 1392/05/20 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

هیچ ایده ایی ندارمشکلک
یکم از همه شون!شاید کاربر آزاد!!
من میزنم عضویت واسم فرمه تایید به ایمیل نمیاد !یه بار gmail یه بارم ایمیل دانشگاهو دادم!هیچکدوم نیومد!!تایید نشده؟
قسمت مسابقات هم خیلی جالب بود اضافه کردید.
پاسخ : حتما.مشکلی ایجاد نمیکنه...
میتونید کاربر آزاد باشید...
اتفاقا خیلی هم خوبه خانوم کتابدار...
من همشونو تایید کردم واستون...
جیمیلتون رو چک کنید الان لطفا...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سوگندنامه دامپزشکی : اکنون که به پیشه دامپزشکی گام می نهم سوگند یاد میکنم که با محافظت از سلامت حیوانات و کاهش درد و رنج آنها ، کوشش برای حفظ منابع حیات دامها ، تلاش در بهبود بهداشت همگانی و پیشبرد دانش دامپزشکی و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و حیوان ، دانش عملی و مهارت های خود را در راستای مصالح جامعه به کار گیرم . من در انجام وظایف حرفه ای خود همواره به وجدان ، شرف و اصول اخلاق علم دامپزشکی پایبند خواهم بود . تعهد میکنم که همواره برای پیشبرد روز افزون دانش و شایستگی حرفه ای خود کوشا باشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 6,419